Prucessu di stampaggio di plastica cumunimenti utilizatu (3)

Da Andy da a fabbrica Baiyear
Aghjurnatu u 2 di nuvembre di u 2022

Eccu u centru di nutizie di l'industria di stampaggio per iniezione di Baiyear.In seguitu, Baiyear hà da sparte u prucessu di iniezione in parechji articuli per intruduce l'analisi di e materie prime di u prucessu di iniezione, perchè ci sò troppu cuntenutu.Dopu hè u terzu articulu.

(5).BS (materiale K)
1. Prestazione di BS
BS hè un copolymer butadiene-styrene, chì hà una certa tenacità è elasticità, bassa durezza (più dolce) è bona trasparenza.A gravità specifica di u materiale BS hè 1.01f \ cm3 (simile à l'acqua).U materiale hè faciule di culore, hà una bona fluidità, è hè faciule di forma è prucessu.
2.The caratteristiche prucessu di BS
U intervallu di temperatura di trasfurmazioni di BS hè generalmente 190-225 ° C, è a temperatura di u moldu hè preferibile 30-50 ° C.U materiale deve esse seccu prima di trasfurmà, per via di a so fluidità megliu, a pressione di l'iniezione è a velocità di iniezione pò esse più bassu.
dsa (3)
(6).PMMA (acrilico)
1. Prestazione di PMMA
PMMA hè un polimeru amorfu, cumunimenti cunnisciutu cum'è plexiglass.Eccellente trasparenza, bona resistenza à u calore (temperatura di deformazione di u calore di 98 ° C), è una bona resistenza à l'impattu.I so prudutti anu una forza meccanica media, una durezza di a superficia bassa, è sò facilmente scratched by objects duri è lascianu tracce, chì sò simili à PS.Ùn hè micca fàciule per esse brittle è cracked, è a gravità specifica hè 1.18g / cm3.
PMMA hà eccellenti proprietà ottiche è proprietà di resistenza à u clima.A penetrazione di a luce bianca hè finu à u 92%.I prudutti PMMA anu una birrefringenza assai bassa è sò sopratuttu adattati per fà dischi video.PMMA hà proprietà di scorrimentu à a temperatura di l'ambienti.Stress cracking pò accade cù l'aumentu di a carica è u tempu.
2. Caratteristiche di u prucessu di PMMA
I requisiti di trasfurmazioni di PMMA sò stretti, è hè assai sensible à l'umidità è a temperatura.Si deve esse seccu sanu prima di trasfurmà (i cundizzioni di siccazione cunsigliati sò 90 ° C, 2 ~ 4 ore).°C) è u muffa sottu pressione, a temperatura di u moldu hè preferibile 65-80 °C.
A stabilità di PMMA ùn hè micca assai bona, è serà degradata da una temperatura alta o un tempu di residenza prolongatu à a temperatura più alta.A vitezza di a vite ùn deve esse troppu grande (circa 60%), è e parti più grossi di PMMA sò propensi à "vuoti", chì anu da esse processatu cù una grande porta, "bassa temperatura di u materiale, alta temperatura di u muffa, bassa velocità" iniezione. metudu.
Gamma d'applicazioni 3.Typical: industria di l'automobile (equipaggiu di segnali, pannelli di strumenti, etc.), industria farmaceutica (contenituri di almacenamiento di sangue, etc.), applicazioni industriali (dischi video, diffusori di luce), beni di cunsumu (tazzi di bevande, cartoleria, etc.). ).
dsa (2)
(7) PE (polietilene)
1. U rendiment di PE
PE hè u plasticu cù a più grande pruduzzione trà i plastichi.Hè carattarizatu da una qualità suave, non-tossicità, prezzu bassu, trasfurmazioni convenienti, bona resistenza chimica, micca faciule da corrode, è difficiule di stampà.PE hè un polimeru cristalline tipicu.
Hà parechji tippi, cumunimenti usati sò LDPE (polietilene di bassa densità) è HDPE (polietilene d'alta densità), chì sò plastichi traslucenti cù forza bassu è una gravità specifica di 0,94 g/cm3 (più chjuca di l'acqua);resine LLDPE di densità assai bassu (A densità hè più bassa di 0,910 g/cc, è a densità di LLDPE è LDPE hè trà 0,91-0,925).
LDPE hè più morbidu, (cumunemente cunnisciutu cum'è gomma molle) HDPE hè comunmente cunnisciutu com'è gomma molle dura.Hè più duru di LDPE è hè un materiale semi-cristalinu.Ci hè un cracking di stress ambientale.U stress internu pò esse ridutta utilizendu materiali cù caratteristiche di flussu assai bassu, riducendu cusì u fenomenu di cracking.Hè facilitu di dissolve in solventi d'idrocarburi quandu a temperatura hè più altu di 60 ° C, ma a so resistenza à a dissoluzione hè megliu cà quella di LDPE.
L'alta cristalinità di HDPE risultati in a so alta densità, forza di trazione, temperatura di distorsioni à alta temperatura, viscosità è stabilità chimica.Resistenza di penetrazione più forte cà LDPE.PE-HD hà una forza d'impattu più bassa.I pruprietà sò principarmenti cuntrullati da a densità è a distribuzione di u pesu moleculare.
L'HDPE adattatu per l'injection injection hà una stretta distribuzione di pesu moleculare.Per a densità di 0.91 ~ 0.925g / cm3, chjamemu u primu tipu di PE-HD;per a densità di 0,926 ~ 0,94 g / cm3, hè chjamatu u sicondu tipu di HDPE;per a densità di 0,94 ~ 0,965 g / cm3, hè chjamatu u sicondu tipu di HDPE Hè u terzu tipu HDPE.
E caratteristiche di u flussu di stu materiale sò assai boni, cù un MFR trà 0,1 è 28. U più altu u pesu moleculare, u più poviru e caratteristiche di u flussu di LDPE, ma megliu a forza di l'impattu.HDPE hè propensu à u cracking di stress ambientale.U cracking pò esse mitigatu usendu materiali cù proprietà di flussu assai bassu per riduce u stress internu.L'HDPE si dissolve facilmente in solventi d'idrocarburi quandu a temperatura hè più altu di 60C, ma a so resistenza à a dissoluzione hè megliu cà quella di LDPE.
 
LDPE hè un materiale semi-cristalinu cù un altu shrinkage dopu à u moldu, trà 1,5% è 4%.
LLDPE (Linear Low Density Polyethylene) hà proprietà di resistenza, penetrazione, resistenza à l'impattu è lacrime più altu chì facenu LLDPE adattatu per i filmi.A so eccellente resistenza à u cracking di stress ambientale, a resistenza à l'impattu à bassa temperatura è a resistenza à a deformazione facenu LLDPE attraente per tubi, estrusione di fogli è tutte l'applicazioni di stampaggio.L'ultima applicazione di LLDPE hè cum'è mulch per discariche è rivestimenti per stagni di rifiuti.
2. Prucessu caratteristiche di PE
A funzione più notuali di e parti PE hè chì a rata di ritirata di u modellu hè grande, chì hè propensu à a ritirata è a deformazione.U materiale PE hà pocu assorbimentu d'acqua, per quessa ùn hè micca bisognu di seccu.PE hà un largu intervallu di temperatura di trasfurmazioni è ùn hè micca faciule di descompone (a temperatura di descomposizione hè 320 ° C).Se a prissioni hè grande, a densità di a parte serà alta è a freccia di shrinkage serà chjuca.
A fluidità di PE hè media, e cundizioni di trasfurmazioni deve esse strettamente cuntrullate, è a temperatura di u moldu deve esse mantene constante (40-60 ℃).U gradu di cristallizazione di PE hè in relazione cù e cundizioni di u prucessu di mudificazione.Havi una temperatura di congelazione più alta è una temperatura di u moldu più bassu, è a cristalinità hè più bassu.Duranti u prucessu di cristallizazione, per via di l'anisotropia di shrinkage, u stress internu hè cuncentratu, è i pezzi PE sò propensi à deformazione è cracking.
U pruduttu hè pusatu in un bagnu d'acqua in acqua calda à 80 ° C, chì ponu rilassate a pressione à un certu puntu.Duranti u prucessu di muffa, a temperatura di u materiale è a temperatura di u muffa deve esse più altu, è a pressione di iniezione deve esse più bassu sottu a premisa di assicurà a qualità di e parti.U rinfrescante di u moldu hè particularmente necessariu per esse rapidu è uniforme, è u pruduttu serà caldu quandu u demoulding.
Asciugatura in HDPE: l'asciugatura ùn hè micca necessariu s'ellu hè almacenatu bè.Température de fusion 220~260C.Per i materiali cù molécule più grande, a temperatura di fusione cunsigliata hè trà 200 è 250C.
Température du moule : 50~95°C.I pezzi di plastica cù u gruixu di u muru sottu à 6mm duveranu aduprà a temperatura di u muffa più altu, è i pezzi di plastica cù u gruixu di u muru sopra à 6mm deve aduprà a temperatura di u muffa più bassu.A temperatura di rinfrescante di a parte plastica deve esse uniforme per riduce a diferenza in u shrinkage.Per u tempu ottimale di u ciculu di machining, u diametru di u canali di rinfrescante ùn deve esse micca menu di 8 mm è a distanza da a superficia di u moldu deve esse in 1.3d (induve "d" hè u diametru di u canali di raffreddamentu).
Pressione di iniezione: 700 ~ 1050 bar.Velocità di iniezione: l'iniezione à alta velocità hè cunsigliatu.Runners è porte: U diametru di u corridore hè trà 4 è 7,5 mm, è a lunghezza di u corridore deve esse u più corta pussibule.Diversi tipi di cancelli ponu esse utilizati, è a lunghezza di a porta ùn deve esse più di 0,75 mm.Soprattuttu adattatu per l'usu di stampi di runner caldi.
A pruprietà "soft-on-stretch" di LLDPE hè un svantaghju in u prucessu di film soffiatu, è a bolla di film soffiata di LLDPE ùn hè micca stabile cum'è quella di LDPE.L'intervallo di fustellatura deve esse allargatu per evità a produzzione ridutta per via di a pressione alta è a frattura di fusione.E dimensioni generali di u die di LDPE è LLDPE sò 0,024-0,040 in è 0,060-0,10 in, rispettivamente.
3. Gamma d'applicazione tipica:
LLDPE hà penetratu in a maiò parte di i mercati tradiziunali di polietilene, cumprese film, molding, pipe, è filu è cable.U mulch anti-filtrazione hè un mercatu LLDPE di novu sviluppu.Mulch, una grande foglia estrusa usata cum'è discarica è liners di piscina di rifiuti per prevene l'infiltrazione o a contaminazione di e zone circundante.
L'esempii includenu a pruduzzione di sacchetti, sacchetti di basura, imballaggi elastici, rivestimenti industriali, tovaglioli è sacchetti di shopping, tutti chì sfruttanu a forza è a tenacità di sta resina.I filmi chjaru, cum'è i sacchetti di pane, sò stati duminati da LDPE per via di a so nebbia megliu.
Tuttavia, i mischi di LLDPE è LDPE migliurà a forza.Resistenza à a penetrazione è rigidità di i filmi LDPE senza affettà significativamente a chiarità di u film.
Gamma d'applicazioni HDPE: cuntenituri frigoriferi, cuntenituri di almacenamento, utensili di cucina per a casa, coperchi di sigillatura, etc.

Per esse cuntinuatu, sè vo vulete sapè di più, per piacè cuntattateci.Baiyear hè una fabbrica cumpleta à grande scala chì integra a fabricazione di stampi di plastica, stampatura à iniezione è trasfurmazioni di lamiere.O pudete cuntinuà à pagà attente à u centru di nutizie di u nostru situ web ufficiale: www.baidasy.com , avemu da cuntinuà à aghjurnà a nutizia di a cunniscenza ligata à l'industria di trasfurmazioni di l'injection.
Cuntattu: Andy Yang
Cosa hè l'app: +86 13968705428
Email: Andy@baidasy.com


Tempu di Postu: Nov-29-2022