Statu generale di a scatula di metallu a prova di esplosione

Da Andy da a fabbrica Baiyear
Aghjurnatu u 2 di nuvembre di u 2022

qwe (1)
I scatuli a prova di esplosione anu esigenze diverse per un rendimentu a prova di esplosione in diversi cuncetti di cuncepimentu di materiale.Ci sò industrii di fabricazione speciale per cunchiglia di scatula a prova di esplosione in u mercatu.Allora, secondu e diverse ambienti è esigenze, i cunchigliati di scatula a prova di esplosione ponu esse divisi in i plastichi d'aluminiu è ingegneria più cumunimenti usati., piastra d'acciaio, azzaru inossidabile, etc. Di sicuru, ci sò ancu qualchi esigenze spiciali non-standard, cum'è 316 azzaru inossidabile, etc., ma sti materiali sò più difficiuli di fà materiali cù prezzi relativamente altu, per l'equipaggiu anti-splosione. ambienti richiesti da l'imprese muderni è unità naziunali, aduprà differente apparecchiature scatula a prova di esplosione, equipaggiatura a prova di esplosione I prudutti elettrici anu certi requisiti stretti.
I materiali di l'abitazioni a prova di esplosione ponu esse fatti di vari gradi di acciaio inox (316 anticorrosione) secondu i bisogni di i clienti.L'acciaio inox 304 hè largamente utilizatu in i muri di cortina, pareti laterali, tetti è altri scopi di custruzzione, ma in ambienti industriali severi corrosivi, hè megliu aduprà 316. Stainless steel.Adopta a saldatura automatica di gas di schermu, è a superficia hè trattata da un prucessu di lucidatura speciale dopu a saldatura.Havi una bella apparenza è una superficia luminosa in acciaio inox.Hè adattatu per ogni tipu di ambienti forti corrosivi è splusivi.A piastra di l'indicatore di u numeru di l'equipaggiu hè fatta di piegatura è lucidatura di piastra d'acciaio inox, cù una bella apparenza è praticità.A superficia a prova di esplosione adotta metudi di trasfurmazioni speciali, è hè incrustata cù un anellu di sigillatura in forma di "0" in silicone resistente à l'oliu è invechjate, in modu chì u livellu di prutezzione di a scatula righjunghji IP65, per risolve u prublema di l'acqua di piovana chì entra in u tradiziunale. scatula a prova di splusioni in usu fora, è l 'usu tradiziunale di cuperta rainproof per impedisce a pioggia hè cumplicatu.e misure inefficaci.Tutti i fasteners sò preferibilmente fatti di fasteners in acciaio inox 316 chì sò resistenti à a corrosione forte.E funzioni specifiche è l'apparenza ponu esse persunalizate secondu i bisogni di l'utilizatori.
qwe (2)
Deve rispettà u standard di ispezione naziunale GB3836-2000, i requisiti standard IEC60079.seria da accettà
1. Prima di stringhje u coperchiu di a scatula, applicà uniformemente una grossa capa di grassu di calciu nantu à a superficia a prova di splusioni di a scatula.
2. Dopu chì u coperchio di scatula hè strettu, aduprate un calibre di plug per verificà a distanza a prova di esplosione, è a distanza massima hè menu di menu.
3. Pulite a superficia di a scatula dopu l'assemblea, è aduprate plastica spumante per imballà bè per evitari danni à a struttura di a scatula è a spruzza di a superficia durante u trasportu è a stallazione.
4. I pezzi ùn sò micca permessi di chjappà, toccu o scratch a superficia a prova di splusioni durante u prucessu di assemblea di a scatula a prova di splusione.
5. Prima di assemblea i cumpunenti elettrici, appughjà a prova cum'è necessariu, appughjà 1MP, è mantene per 10-12S.Hè da esse assicuratu chì a scatula ùn hà micca deformazione evidenti è senza fuga.
6. Quandu assemblea cumpunenti ilettricu, attenti à u locu propiu è stallazione ferma.
7. U numaru di ligna hè marcatu cù una macchina di numerazione, è u numeru di linea hè chjaru è cumpletu.Prestate attenzione à u culore è u diametru di a sequenza di filu quandu u filatu.
8. Dopu chì l'equipaggiu elettricu hè stallatu, u debug secondu i bisogni di u disignu elettricu.
9. Dopu à debugging a scatula a prova di splusioni, appiccicà u cablaggio di cablaggio, stallà u cupertu slot di filu, è attenti à s'ellu u filu grounding hè bè cunnessu.U filu di terra pò esse avvoltu cù Φ20-30 round bar per 6-8 volte per riduce a so ferita sportiva.
10. A superficia a prova di splusioni di e parti finite ùn hè micca permessa di avè rust è difetti cum'è bumps and scratchs chì affettanu u rendiment, a vita o l'apparenza.
11. Tutte e saldatura deve esse saldata da i dui lati, è ùn deve esse micca difetti di saldatura cum'è blisters di penetrazione.Dopu a saldatura, i saldature devenu esse lisciate.
12. U pirtusu filatu hè assuciatu cù a tappa.
13. Prima di spraying è derusting a scatula a prova di splusioni, aduprate disolvente urgànicu, lye, emulsifier, steam, etc. per sguassà grassu è terra nantu à a superficia di parti d'acciaio.
14. Tutti i prucessi di trasfurmazioni sò cumpletati, è e superfici internu è esternu sò spruzzati elettrostaticamente.Pittura anti-corrosione è resistente à u clima per spraying, u culore hè Camel 09 (grisgiu ghiaccio).
Sè site interessatu à a trasfurmazioni di lamiera, a produzzione di scatula di metallo, a produzzione di scatula di distribuzione, etc., per piacè cuntattateci, aspittemu a vostra dumanda.
Cuntattu: Andy Yang
Cosa hè l'app: +86 13968705428
Email: Andy@baidasy.com


Tempu di Postu: Nov-29-2022