Introduzione à a tampografia per a piastra di attivazione manuale di a stazione di u dispositivu di l'allarme di u focu di l'iniezione

nutizie 7
A stampa di tampografia hè un metudu di stampa populari utilizatu per trasferisce a tinta da una piastra di stampa nantu à un sustrato cù l'aiutu di un pad di silicone suave.Hè largamente utilizatu per stampà nantu à l'uggetti di forma irregulare, cum'è a piastra di attivazione manuale di a stazione di un dispositivu di alarme di incendi à iniezione.

A piastra di scatula manuale di a stazione hè un cumpunente impurtante di un sistema di alarme di focu.Hè adupratu per attivà manualmente l'alarma in casu d'emergenza.A piastra hè fatta di plastica è hà un buttone rialzatu chì deve esse stampatu cù a parolla "FIRE" in rossu per una identificazione faciule.

Per ottene una stampa di alta qualità nantu à a piastra di scatula manuale di a stazione, a tampografia hè u metudu più adattatu.Permette una stampa precisa è coherente nantu à u buttone elevatu senza dannu o graffià a superficia di a piastra.U prucessu implica i seguenti passi:

1.Preparazione di a piastra di stampa: Una piastra di stampa cù l'imaghjini di a parolla "FIRE" in reverse hè fatta cù a tecnulugia di foto-polimeru.

2.Preparazione di l'inchiostru: Un tipu speciale di tinta chì pò aderisce à a superficia plastica è resiste à e temperature estreme hè preparatu.

3.Applicazione di l'inchiostru: A tinta hè appiicata à u pianu di stampa, è l'excedente di tinta hè eliminata cù una lama di duttore.

Preparazione 4.Pad: Un pad di silicone suave hè utilizatu per piglià l'inchiostru da u pianu di stampa è u trasferimentu nantu à a piastra di trigger station manuale.

5.Printing: U pad hè pressatu nantu à u buttone elevatu di u platu di scatula, trasferendu a tinta nantu à questu.

6.Drying: A piastra di scatula stampata hè lasciata à secca per uni pochi d'ore prima ch'ella sia assemblata in u dispusitivu di alarme di u focu.

In cunclusione, a tampografia hè un metudu affidabile è efficiente per stampà nantu à a piastra di attivazione manuale di a stazione di un dispositivu di alarme di incendi à iniezione.Produce stampe d'alta qualità è durable chì rispondenu à i normi di sicurezza necessarii per tali dispositi.


Tempu di post: May-30-2023