Unu di i beneficii di a cumpagnia Baiyear per l'impiegati ogni annu

nutizie 14
In mezu à a pandemia in corso, l'imprese in u mondu sò state custrette à vene cun suluzioni innovatori per assicurà chì i so impjegati restanu motivati ​​​​è impegnati.Unu di tali affari hè a nostra fabbrica di stampaggio di plastica, chì offre una ricumpensa di busta rossa à l'impiegati chì si prisentanu à travaglià u primu ghjornu di l'annu novu dapoi parechji anni.

Quist'annu, a quantità di ricumpensa di a fabbrica hè di 500 RMB per persona, cum'è una manera di dimustrà apprezzamentu per a dedicazione è u travagliu duru di i so impiegati.A ricumpensa di busta rossa, cunnisciuta ancu com'è hóngbāo, hè un usu tradiziunale cinese induve i buste rossi pieni di soldi sò dati cum'è rigalu durante e vacanze o occasioni speciali.

A gestione di a fabbrica di iniezione plastica capisce l'impurtanza di mantene una forza di travagliu forte è motivata, è a ricumpensa di u bustu rossu hè solu una manera di fà cusì.Offrendu un incitamentu finanziariu à l'impiegati chì venenu à travaglià u primu ghjornu di l'annu novu, a fabbrica hè capaci di incuragisce a puntualità è assicurà chì a pruduzzione viaghja bè.

Unu di l'impiegati, chì hè stata cù a fabbrica per parechji anni, hà manifestatu u so apprezzamentu per a ricumpensa di u bustu rossu."Aghju sempre un puntu di vene à travaglià u primu ghjornu di l'annu novu, micca solu per a ricumpensa, ma ancu perchè vogliu principià l'annu in una bona nota.Hè bellu di sapè chì a cumpagnia ricunnosce è premia i nostri sforzi ", disse.

Un altru impiigatu, chì hè relativamente novu à a fabbrica, hà spressu eccitazione per riceve a ricumpensa di u bustu rossu per a prima volta."Aghju intesu parlà di a ricumpensa di u bustu rossu da i mo culleghi è l'aspittava veramente.Hè una bella manera di inizià l'annu novu, è mostra chì a cumpagnia apprezza i so impiegati ", disse.

A fabbrica di stampaggio iniezione plastica hè cunnisciuta per i so prudutti d'alta qualità è prucessi di produzzione efficaci.A gestione crede chì una forza di travagliu motivata è impegnata hè essenziale per mantene questi standard è ghjunghje à i scopi di a cumpagnia.

In più di a ricumpensa di u bustu rossu, a fabbrica offre ancu altri incentivi è benefici à i so impiegati, cum'è l'assicuranza di salute è l'opportunità di furmazione.A gestione hè impegnata à creà un ambiente di travagliu pusitivu è di sustegnu chì favurizeghja a crescita è u sviluppu.

Mentre u mondu cuntinueghja à affruntà l'effetti di a pandemia, l'imprese anu da truvà modi per adattà è evoluzione.A ricumpensa di u bustu rossu di a fabbrica di stampaggio di plastica hè una prova di u so impegnu à i so impiegati è a so vuluntà di pruvà cose novi per assicurà u so benessiri è a so satisfaczione.

In cunclusione, a ricumpensa di a busta rossa di a fabbrica di stampaggio di plastica hè un modu unicu è innovativu di motivà l'impiegati è di prumove a puntualità.A ricumpensa ammonta à 500 RMB per persona questu annu, a fabbrica hà dimustratu a so apprezzazione per i so impiegati è u so impegnu à u so benessiri.Cume a fabbrica cuntinueghja à cresce è evoluzione, hè chjaru chì i so impiegati fermanu à u centru di u so successu.


Tempu di post: May-01-2023