I passi specifichi di fabricazione di u muffa (1)

Da Andy da a fabbrica Baiyear
Actualizatu u 5 di nuvembre di u 2022

Riguardu à l'intruduzioni di i passi specifichi di a produzzione di u muffa, l'avemu divisu in 2 articuli per intruduce, questu hè u primu articulu, u cuntenutu chjave: 1: Muffa d'Injection Plastica Personalizzata 2: Fabbricazione di Muffa di Fabbrica 3: Muffa di Iniezione di Plastica 4: Staffa d'iniezione di precisione 5: fabbricante di stampi in plastica 6: cuncepimentu di stampi per stampà à iniezione 7: fabbricazione di stampi è colata 8: fabbricazione di stampiasd (1)
1. Apertura
Sicondu i requisiti di cuncepimentu di u muffa, i spazii sò prima aperti secondu e esigenze di materiale di i materiali utilizati in diversi muffa.Prima, a lavorazione sgrossata secondu a dimensione netta cuncepita in u disegnu, è l'indennità di machining deve esse cuntrullata à circa 5 mm da i dui lati.Aduprate una fresatrice per processà u moldu internu, fila, inserti è spazii maschili di rame in spazii brutti cù sei lati dritti è anguli dritti intornu à a periferia.Allora hè trasfurmatu in un bellu biancu cù una superficia liscia è una superficia plana da un macinatu, perchè u prossimu prucessu pò esse fattu.
(1) Quandu si taglia u materiale, i bisogni di i disegni deve esse chjaramente vistu, è u materiale deve esse tagliatu secondu i materiali utilizati per ogni parte di u moldu.
(2) Dopu chì u biancu hè trattatu, ci deve esse abbastanza permessu per prevene l'errore in u prossimu prucessu è facilità a correzione.L'indennità di machining specifichi hè di circa 3 mm da i dui lati, è l'indennità deve esse piazzata quant'è pussibule in a direzzione di u spessore di u moldu internu.
(3) Ogni pezzu di materiale di muffa deve assicurà a precisione di u regnu angulatu quandu si tratta di a macinatrice, assicuratevi chì u latu oppostu hè parallelu, u latu adiacente hè verticale, è a tolleranza di perpendicularità hè preferibile cuntrullata à circa 0.02 / 100mm.
(4) U biancu finitu deve esse marcatu cù u numeru di moldu è u nome di u materiale.
2. Frame
U quadru hè trattatu secondu i requisiti di i disegni di u disignu, è e parti induve u moldu internu, a pusizione di fila è l'inserti sò stallati nantu à u biancu di u moldu sò trasfurmati in una pusizione di travagliu chì cunforma à a struttura di u muffa.U prucessu di machining hè divisu in rough machining (quadre ruvida) cù una piccula quantità di indemnità di machining è finitura (frame fine) machining à a dimensione necessaria da u disegnu è u prucessu.
(1) Prima di apre u quadru, u numeru di mudellu è u numeru di parte di l'inseme di stampi deve esse marcatu.
(2) Prima di apre u quadru, duvete verificà a verticalità trà l'arburu di a testa di a fresa è a tavola di travagliu, è a verticalità deve esse cuntrullata à circa 0.02 / 100mm.
(3) Hè megliu cuntrullà a tolleranza di a dimensione di u centru di u quadru di u moldu internu à circa 0.02 / 100mm.
asd (2)

3. Scultura
L'incisione hè un prucessu di trasfurmazioni è di fabricazione chì hè trasfurmatu in a forma richiesta da u disignu di u moldu necessariu secondu i requisiti di coordinazione di i disegni è a forma di a cola di separazione di u muffa.Deve esse trattatu secondu a proporzione necessaria da u disignu, chì hè divisu in dui passi: roughing è imitazione intagliata.
(1), apertu grossu
Lavorazione sgrossata di stampi interni, fila è inserti cù grandi permessi di machining durante l'incisione, è machining cù fresatrici à u minimu indennità.
(2), copia incisione
Installa u blank oversize nantu à a macchina di incisione, stabilisce u centru secondu u centru di separazione, aghjustate a precisione di posizionamentu è a proporzione di u muffa è u campione di colla di separazione, è eseguite l'incisione di copia secondu a forma di u campione di colla di separazione, in modu chì a forma di u moldu è ogni trasfurmazioni I corridori di e parte è a cola chì entra in l'acqua sò esattamente listessi.
(3), esigenze prucessu
a) Prima di l'incisione, verificate a verticalità di vari spazii mandati per assicurà chì a superficia quadrata hè curretta è chì ci hè abbastanza indemnità di machining.
b) Fighjate à i disegni è assicuratevi chì u centru di u travagliu finitu hè esattamente u listessu cum'è a mostra di cola di separazione prima di disegnà a linea più grossa.
c) Vede a precisione di ogni pruduttu finitu di u moldu.Se a forma hè cumplessa, u livellu di u materiale hè prufonda, è e linee sò magre, è l'usu di l'incisione ùn pò micca assicurà a precisione, i masci di ramu unilaterali è i masci di ramu tridimensionali anu da esse usatu.Qualchidunu cù a coordinazione o l'inserimentu deve esse usatu cum'è inserzioni, in particulare i finestri di vetru è i lampi chjuchi, in modu chì i fronti si prisentanu in u prucessu di produzzione dopu à u mudellu, è u metudu di elevà l'inserti hè utilizatu per eliminà i fronti quandu ùn ponu micca saldati.
d) Se a precisione di u pruduttu finitu hè generale è ùn hè micca necessariu di gravà u masciu di ramu, u moldu superiore o inferjuri deve esse scolpitu, è l'altru latu deve lascià un marghjenu di 0,1-0,3 mm per pulisce u moldu.e linee lisce.
e) Dopu à l'incisione, ogni pruduttu finitu deve esse inspeccionatu.A partitura deve esse uguali à a mostra di cola di separazione, u livellu di u materiale deve esse chjaru, è ùn deve esse micca marcati di cuteddu irregolari è linee pocu chjaru in e parti intagliate.
f) U moldu più bassu di a finestra di vetru di a vittura simulata duverebbe lascià un marghjenu per u muffa superiore quandu incisione, in modu di coordenate cù u muffa superiore.A superficia di separazione di a finestra di vetru di a vittura simulata hè generalmente in a pusizione di scaricamentu di u muffa superiore.Nisuna lacune.
(4), Barra di rame
A barra di rame hè un elettrodu utilizatu per a machinazione EDM di cavità interna di u muffa cù forma cumplessa, livellu di materiale profondu è linee sottili chì ùn ponu micca risponde à i requisiti di precisione di u produttu per incisione di prufilu.Cum'è un strumentu per EDM, Hè una entità di produttu chì hè imitata secondu a forma è a dimensione necessaria di u pruduttu.Deve esse incisu è pruduciutu secondu u disignu di u produttu, a mostra di cola solida di u muffa è l'infurmazioni di u cliente, è dopu esse realizatu da i tecnichi prufessiunali di a cumpagnia di ramu secondu a mostra di cola solida, a figura è e foto di u produttu.Correzione manuale.
a) Riferite à a figura è a foto di u cliente per correggerà u maschile di rame incisu à a dimensione di a linea hè moderata, a cunnessione di a linea di a parte R hè liscia, a superficia hè liscia, è l'angolo di a parte di l'angolo acutu hè chjaru.
b) Ci deve esse abbastanza spaziu viotu (spaziu) trà tutte e coordinazioni per assicurà a distanza trà l'iniezione di carburante è a scarica di scintilla.
c) A parte di coordinazione deve cunfurmà cù i dati di trasfurmazioni, perchè a parte di transizione di a linea hè chjara è liscia.
d) U ramu tridimensionale hè coordinatu secondu u ramu di u pruduttu.Se ci sò esigenze speciali, a biera deve esse pruvata è dopu coordinata secondu a biera.Cum'è finestri, luci, maschere fantasma, porte, specchi retrovisori, etc.
4. Framu
(1), correzione adatta (per u muffa)
Applicà a pittura rossa nantu à a superficia di collisione di separazione di u moldu internu intagliatu, fissà u moldu internu cù u moldu internu oppostu, è apre u muffa internu superiore è inferiore dopu a collisione in u locu.Verificate se u bordu di u moldu internu chì ùn hè micca dipintu cù pittura rossa hè stampatu cù pittura rossa.S'ellu ùn hè micca stampatu cumplettamente, aduprate una sander, lima è pala per macinà, trim, è verificate ripetutamente finu à chì tutta a pintura rossa hè stampata.Quandu u moldu internu incisu deve esse stampatu, u pianu di riferimentu deve esse riparatu prima cum'è riferimentu, è dopu l'altra parte deve esse eliminata.
(2), esecuzione di mudellu (currezzione)
Aduprate un schedariu è un strumentu di pala per file, corregge u livellu di materiale (a pusizioni di funziunamentu di a pezza nantu à u muffa), u corridore (u percorsu di flussu di u materiale di u travagliu), l'entrata di l'acqua (a pusizione di u bordu di u materiale induve u u materiale di u travagliu scorri in u livellu materiale), è liscia a pendenza di scrittura (birra).), per caccià i prongs, burrs, protrusions, etc. chì affettanu l'ejection liscia di e parti di a biera.(Se u corridore è l'ingressu di l'acqua ùn sò micca trattati da una macchina di incisione, anu da esse trattatu da una fresatrice secondu u disegnu)
5. Slide trasfurmazioni fila
U slider hè processatu nantu à a pusizione di fila, è a slot di posizione di fila è a striscia di pressione sò aperti in u quadru di pusizione di fila di a basa di u moldu, in modu chì a pusizione di fila pò spustà nantu à u slideway.
6, a pusizione
Dopu chì u moldu internu hè finitu, riparate i stampi superiori è inferiori è a pusizione di fila in u locu, aduprate pittura rossa per verificà a superficia adatta di a pusizione di fila è u moldu internu, è utilizate mole, lime è arnesi di pala per macinà ripetutamente, riparà è verificate finu à ch'elli sò adattati.U bordu di u tessulu hè cumpletamente adattatu.Posizione di fila fissa:
(1), clamp a pusizione di fila in u locu
(2) Pigliate un puntu nantu à u pianu nantu à a pusizione di fila cum'è u puntu di partenza per a perforazione, è cuntinueghja à perforà i buchi cechi nantu à u quadru di u moldu dopu a perforazione di a pusizione di fila.(Questu pirtusu hè un pirtusu di prucessu, chì hè adupratu per riparà a pusizione di u pin senza u bordu bisellu è u pollulu bisellu).

Per esse cuntinuatu, u restu di u cuntenutu serà introduttu in u prossimu articulu.Sè vo site interessatu in u disignu di u muffa di Baiyear è a produzzione, per piacè cuntattateci, vi daremu una grande sorpresa.
Cuntattu: Andy Yang
Cosa hè l'app: +86 13968705428
Email: Andy@baidasy.com


Tempu di Postu: Nov-29-2022